Bonami visszaküldés – Infók itt!
Nem vagy elégedett a kiszállított termékkel? Eltört, nem működik esetleg nem nyerte el a tetszésed? Ebben az esetben panaszt tehetsz és visszatérítésben részesülhetsz. Kövesd az alábbi lépéseket.
1. Kérd a csomag visszaküldését vagy vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal
Újdonságok: A DPD űrlap kitöltésével könnyen és ingyenesen kérheted a csomag visszaküldését, vagy bármelyik postán feladhatod a csomagot.
A nagyobb vagy nehezebb termékek, például kanapék, szekrények vagy egyéb bútorok visszaküldéséhez kérjük, lépjél kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a [email protected] e-mail címen.
Hogyan küldheted vissza a csomagot?
DPD ingyenes visszaküldés: Töltsd ki a DPD űrlapot ezen a linken.
Ha több csomagot szeretnél visszaküldeni, akkor mindegyiknél külön kell kitölteni az űrlapot.
A futár olyan csomagot tud átvenni, amelynek súlya nem haladja meg a 30 kg-ot és a csomag egyik oldala sem hosszabb 170 cm-nél.
A postai úton történő ingyenes visszaküldés esetén, bármelyik Magyar posta kirendeltségen feladhatod a csomagot. A feladásnál a címzettnek a következőt kell megadni:
BONAMI.CZ a.s.
A Magyar postán olyan csomagot tudsz ingyenesen feladni, amelynek súlya nem haladja meg a 30 kg-ot és a csomag egyik oldala sem hosszabb 170 cm-nél.
Segítségre van szükséged?
1. Lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal!
Írj nekünk a [email protected]. Kérjük, tudasd velünk az alábbi információkat:
problémás termék rendelésszáma
reklamáció oka (sérült, hibás termék stb.)
sérült áruk esetén kérjük, küldj egy fényképet a hibáról és a csomagról, amelyben az árut megkaptad
Bonami visszaküldés – Infók itt!