in

Költöztesd céged új helyre gyorsan és hatékonyan!

Előfordulhat, hogy szinte egyik napról a másikra kell levezényelni egy költöztetést, ami az irodák esetében nem olyan egyszerű feladat. Szerencsére ma már erre is létezik hatékony megoldás. A költöztetők tapasztalatuk révén gyorsan áttelepítik bázisodat.

A profi szolgáltatók előnyei

 

Amikor lakossági költöztetésekről vagy kisebb fuvarozási munkákról esik szó, gyakran döntünk az önálló kivitelezés mellett. Valószínűleg hamar belátjuk, hogy irodaköltöztetés tekintetében a családi autó bizony nem lesz ideális társunk. Érdemes egy másik, komplexebb alternatíva után nézni, hiszen irodai kellékeink különleges bánásmódot és körültekintő eljárást igényelnek.

 

A Visszuk.hu csapata az elmúlt évek során több tízezer négyzetméternyi irodahelyiséget költöztetett át zökkenőmentesen, emellett munkatársaik magánkórházak, gyártelepek és üzemek áthelyezésében is segédkeztek már. Az a küldetés vezérli őket, hogy az ügyfelek kéréseihez maximálisan igazodva találják meg a helyzethez legjobban passzoló ütemtervet, mellyel rendkívül rövid idő alatt, effektíven valósíthatják meg a költöztetést.

 

Az irodákat illetően azért is bonyolultabb a procedúra, mert olykor rendkívül sok, nehéz és értékes tárgyat kell mozgatni. A széfek, páncélszekrények, recepciós pultok vagy drága elektronikai eszközök szállítása nagy fokú szakértelem és odafigyelés nélkül kockázatos lehet. A profi szakemberek viszont jól tudják, hogy egy-egy berendezést miként tanácsos kezelni. Ezenfelül garanciát vállalnak a munkájukra, és a biztosításkötés témájában is támpontot nyújtanak.

 

A folyamat menete

 

Általában a szolgáltatók weboldalán tudjuk leadni az igénylésünket, melyet egy ajánlatkérő űrlap kitöltésével tehetünk meg. A vállalatok minden esetben egyedi árajánlatot készítenek, ehhez pedig szükséges az irodahelyiség összes paramétere. Jellemzően nem is a terület mérete dönt, hanem sokkal inkább a szállítandó bútorok és eszközök listája. Ezek határozhatják meg, hogy milyen hosszú munkálatokra számíthatunk.

 

Egyes szolgáltatóknál alkalmunk nyílik egy ingyenes helyszíni felmérésre is, mely keretében a szakemberek tisztább képet kaphatnak arról, hogy milyen körülmények várják majd őket a megbízás teljesítésének napján. 

 

Tippek a pakoláshoz

 

Célszerű előzetesen a megfelelő csomagolóanyagok beszerzéséről gondoskodni, valamint rendszereve, átgondoltan pakolni. Hasznos, ha a szakembereknek átadunk egy olyan alaprajzot az új irodáról, amelyen jelöljük, hogy melyik csomagot hova helyezzék. Ezáltal gyorsabban túleshetünk a kipakoláson is. Továbbá címkézzük fel az összes dobozt!

 

Ne feledjük, hogy az irodaköltöztetés komoly szervezési teendőkkel jár, ezért ajánlott mihamarabb, lehetőleg legalább egy hónappal előre kijelölni a munka dátumát. A szakemberek többsége hétvégén is elérhető, így arra az időszakra is datálhatjuk a megbízást, hogy ne legyen fennakadás a hétköznapok menetrendjében!

Szólj hozzá!

Hofi Géza: “Nem olyan nagy dolog ám ez”

Semleges, hideg és meleg tónusok