Myprotein visszaküldés – Infók itt!
Amennyiben a Megrendelő úgy dönt, hogy a megrendelt terméket nem kívánja megtartani, 14 nap áll rendelkezésére, hogy az átvett termékeket visszaküldje, illetve visszaküldési igényét a Megrendelő jelezze. A 14 napos határidő az elállási jog gyakorlására azon naptól kezdődik, mikor a termékek átvételre kerültek.
Az elállási jog gyakorlásához szükséges jelen szabályzatunk (illetve segítségére lehet GYIK rovatunk “ Mit kell tennem, hogy a megrendelésemet vissza tudjam küldeni?” részének) áttekintése.
2.1. Minden terméket használatlan állapotban, abban az eredeti, bontatlan csomagolásában kell visszaküldeni, melyben megkapta.
2.2. Amennyiben egy ruhadarab felpróbálásra kerül, illetve a megkapott termékek szemrevételezésre kerülnek, kérjük fordítson különös figyelmet arra, hogy a termék felpróbálása, illetve annak szemrevételezése során az ne károsodjon, illetve a címkézés ne kerüljön le a termékről. Felhívjuk figyelmét, hogy higiéniai okokból az alsóneműket és az arcmaszkokat nem lehet visszaküldeni.
3. A megrendelés visszaküldése
A Myprotein kéri Megrendelőit, hogy a termék(ek) visszaküldése érdekében kövesse az alábbi lépéseket:
3.1. Lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal Honlapunk üzenőközpontján keresztül, vagy telefonon a +0044 (0) 161 8131487, külföldi tarifával hívható telefonszámon (felhívjuk figyelmét, hogy ügyfélszolgálatunk az Egyesült Királyságban található, így a telefonszám felhívása magasabb költségekkel járhat).
3.2. Kérjük tájékoztassa ügyfélszolgálatunkat arról, hogy miért szeretné a termékeket visszaküldeni, melyre azért van szükség, mert ha a termék sérült, vagy hibás volt, arra ügyfélszolgálatunknak külön kell megoldást találnia.
3.3. Ügyfélszolgálatunk ezt követően egy egyedi visszaküldési azonosító számot, és a visszaküldéshez szükséges egyéb információkat (cím stb.) e-mailben megküldi Önnek.
3.4. Kérjük kövesse ügyfélszolgálatunk által e-mailben küldött információkat és a visszaküldési formanyomtatványon szereplő instrukciókat (címzés, visszaküldési azonosító szám, megrendelésszám feltüntetése).
3.5. Kérjük gondosan csomagolja be a termékeket, hogy elkerülje azok szállítás során történő sérülését.
3.6. Gondosan őrizze meg a visszaküldésről kapott postai feladóvevényét, nyugtáját, számláját, egyéb visszaküldést igazoló dokumentumát, amíg a vételár visszafizetésére (vagy új termék elküldésére nem került sor).
3.7. Amennyiben új termék elküldését kérte, s a termék nem elérhető, a vételárat visszafizetjük Önnek az azzal megegyező módon, mint ahogy a termék kifizetésre került.
3.8. Minden visszaküldött termék vonatkozásában a visszaküldéssel járó kockázat a Megrendelőt/Felhasználót terheli egészen addig, míg az vissza nem érkezik raktárunkba. Ennek érdekében javasoljuk, hogy nyomon követhető szállítási módot válasszon termékei visszaküldésére.
Myprotein visszaküldés – Infók itt!