in

Tartalomkezelés hatékonyan vállalati szoftver segítségével

A kommunikációs eszközök sikere döntően azon múlik, hogy milyen célból és hogyan alkalmazzák őket. Így van ez a vállalati környezetben is, ahol különösen fontos, hogy megtaláljuk a leghatékonyabb megoldást erre. Ami modern, testreszabható, és számos területen bevethető.

A kommunikációs kampányok jelentősége

 

A CHEQ vállalati szoftverrel a tartalomkezelést is magasabb szintre emelhetjük, kampányokkal segíthetjük az új kollégák beilleszkedését, és növelhetjük az elköteleződésük mértékét. Előre beütemezhetünk tartalmakat. A chatbot alapon működő platform modern megoldást kínál a mindennapos munkavégzés támogatására, a gördülékeny, hatékony kommunikációra a munkavállalók és a vezetők között, ami a cég egész működésére kedvező hatásokat gyakorol. 

 

A rutinszerű, ismétlődő feladatokat – mint például a gyakori kérdések megválaszolása – automatizálhatjuk, ezzel pedig komoly terheket vehetünk le a dolgozók válláról.

 

Az onboarding is támogatható, továbbá lebonyolíthatunk mikrooktatásokat, illetve vállalati képzéseket a szoftver által. A digitális tudásanyagok így bárhol, bármikor elérhetőek a munkavállalók számára. Vagyis olyan ütemben haladhatnak, ahogyan a legoptimálisabb a számukra. Színesebbé, izgalmasabbá tehetjük a képzéseket, például kreatív felmérésekkel, záró kérdőívekkel. Fontos azonban, hogy mindig lehetőséget biztosítsunk a felmerülő problémák bejelentésére is. 

 

Csoportvezetők kiképzése során is nagy hasznát vehetjük a CHEQ-nek, de vészhelyzet esetén akár videós közleményeket is közzétehetünk.

 

Krízishelyzetek, változások hatékonyabb kezelése

 

Mikor is vehetnénk a legnagyobb hasznát egy vállalati kommunikációs szoftvernek, mint a váratlan események, krízishelyzetek bekövetkezésekor? A pontos, következetes tájékoztatással elejét vehetjük a pániknak, a negatív pletykák terjedésének, és egy kicsit megnyugtathatjuk a munkavállalókat azáltal, hogy konkrét magyarázatot, s akár tervet is kapnak.

 

Ne feledjük a pandémiát! Egy ahhoz hasonló szituációban egyedül a digitális megoldásokhoz nyúlhatunk, s akik eleve napi szinten alkalmazzák és felkészültek a nem várt helyzetek kezelésére is, eredményesebben átvészelik a váratlan helyzeteket. Emellett kisebb az esélye a munkaerő fluktuáció növekedésének is. A felmondások gyakran a nem megfelelő kommunikációból, a hiányos tájékoztatásokból, a félreérthető információkból fakadnak. 

 

A kommunikáció tartalmi elemei és a hangvétel is lényeges

 

A hatékony kommunikációhoz hozzátartozik a megfelelő tartalom létrehozása, a tájékoztatás minősége, a hangvétel, a stílus. Fontos, hogy következetes, világosan érthető, egyértelmű információk kerüljenek az átadandó üzenetbe. A megfogalmazás döntő ebben a tekintetben, vagyis zavarkeltés helyett megnyugtató, érthető, támpontokat adó tájékoztatásra törekedjünk.

 

Rengeteg fejlődési lehetőséget kínál a belső kommunikációs rendszer, csupán nyitnunk kell az innovatív megoldások felé.

Szólj hozzá!

Ismert nagynyomású szivattyúk: ezek a jellemző hibáik és így lehet felújítani őket

Létezik tökéletes születésnapi buli?