ALDI – itt a pénzvisszafizetési garancia.
„Ha Ön bármely nálunk vásárolt élelmiszerrel nem elégedett, akkor visszahozhatja és a pénzét visszafizetjük” – áll az ALDi tájékoztatójában.
ALDI pénzvisszafizetési garancia
„Vásárlóink elégedettsége fontos számunkra, ezért az élelmiszerekre, az állandó kínálatunkban szereplő egyéb napi fogyasztási cikkekre, az időszakos kínálatunkban szereplő tartós fogyasztási cikkekre és egyéb nem élelmiszer termékekre pénzvisszafizetési garanciát vállalunk.
Ha nem lenne elégedett egy nálunk vásárolt ilyen termékkel, hozza vissza azt bármelyik üzletünkbe és visszatérítjük a vételárát.
A pénzvisszafizetési garancia alá eső, sértetlen állapotú tartós fogyasztási cikkek és egyéb nem élelmiszer termékek vételárát a vásárlást igazoló bizonylat (nyugta vagy számla) ellenében térítjük vissza.
A 15.000,- Ft összeget meghaladó vételárú, sértetlen tartós fogyasztási cikkek vételárát a vásárlástól számított 2 hónapig térítjük vissza.
A pénzvisszafizetési garancia érvényesítése és lebonyolítása az üzletben kapott rendelési kód alapján történő kiszállítással (Pin Printing) és az ALDI Online Kiszállítás elektronikus vásárlási felületen vásárolt, sértetlen állapotú tartós fogyasztási cikkek esetén az ALDI Online Kiszállítás általános szerződési feltételei szerint alakul.
Az ALDI pénzvisszafizetési garancia a termék hibája miatti igényeket nem érinti.” – tették hozzá
A ALDI – pénzvisszafizetési garancia bejegyzés először a Spórolj naponta! oldalon jelent meg.