Az influencerek különös világáról írt könyvet Festy, a legismertebb divatblogger
Hogyan legyél milliomos influencer? címmel jelent meg az E-book
Hangzatos címmel adott ki könyvet Rohonczi Anita, a Festy In Style divat és lifestyle blog szerzője. A figyelemfelkeltő cím az influencerek titokzatos világára utal, akiknek a munkájukról manapság itthon még kevés konkrétumot tudni, ám az új könyv éppen ebbe a különös környezetbe nyújt bepillantást.
Festy immár 10 éve – 2009 óta – írja a blogját, amely mára a magyar és nemzetközi divatélet szerves része lett. Az egyik legexkluzívabbInstagram-influencerré vált, aki könnyen felismerhető minőségi tartalmairól, egyedi stílusú fotóiról.
Kevesen tudják, hogy bloggerkarrierje előtt az ELTE térképész szakán diplomázott, majd később PhD kutatómunkája a vak és gyengénlátó gyermekek részére fejlesztett speciális atlasz volt.
Festy könyvében cáfolja a pletykákat arról, hogy az influencerek valójában nem is dolgoznak: elmeséli az első évek nehézségeit, és az úttörőként elindított bloggerélet buktatóit. A könyv azért is lehet érdekes a most induló influencerek számára, mert részletesen ír arról, hogyan kell brandet, egységes arculatot építeni, stratégiát tervezni vagy éppen a luxus márkák képviselőivel tárgyalni.
A könyvbemutatón – amely a Festy In Style blog 10. jubileumi szülinapi eseménye is volt egyben – olyan szakemberek beszélgettek a témáról, mint Jónás Petra, PR-menedzser, aki ügynökségi oldalról közelíti meg az influencerek világát; Boros Lilla, a Clarins Group brand menedzsere, aki a megrendelő szempontjából látja a bloggerek térhódítását a social médiában, valamint Arató Vivien,lifestyle és divatfotós. Csalár Bence, divatújságíró arról is faggatta Festyt, hogy történt az, amikor NicoleKidmannel teázott egy világhírű luxus óramárka képviselőjeként, de arról is beszélt, miért írta alá a cipőkészítő géniusz, ManoloBlahnik személyesen a magyar blogger ikonikus cipőjét New Yorkban.
Érdekességek Festyről:
- Hét éve bérelt helye van a nemzetközi fashionweek-ek divatbemutatóin. Nem kisebb brandekinvitálták már, mint a Gucci, a DKNY, a TommyHilfiger, a Versace, a JustCavalli, a Gant, a Polo Ralph Lauren, a MaxMara vagy az Iceberg.
- Első kelet-európai bloggerként részt vett a párizsi Chanelshown, és Givenchy utolsó kreációit látta a Paris FashionWeek-en front row-ról.
- Louis Vuitton-tól megkapta az exkluzív FESTY hot stamp használati jogot, ami egyedülálló kiváltság a csak monogramot engedélyező luxusmárkánál.
- A kiváló minőségű francia pezsgőbrand, a Moet&Chandonambassadorjának választotta Festyt.
- A provence-i ihletésű márka, a L’Occitanekooperáció keretén belül az itthoni üzletek polcaira került a L’Occitane x Festy beauty doboz, amit fénysebességgel elkapkodtak, és az eladásokból befolyt összegből megvásárolták az általa készített speciális atlaszokat, és kiosztották a gyengénlátó gyerekeknek országszerte.
- A Guerlain francia beautymárka Rouge G kampányarcának választotta Festyt, az ő főszereplésével mutatták be a rúzst népszerűsítő kampányvideót.