Bershka online rendelés visszaküldés – Infók itt!
A visszaküldésre 2 lehetőség áll rendelkezésre: átadás az üzletben vagy otthonodban – a termék visszaküldésének legegyszerűbb módjai, melyek segítségével a termékeket vásárlási piac található bármelyik Bershka üzletbe visszajuttathatod, feltéve, hogy rendelkezzenek a megfelelő a ruharészleggel (női/férfi)
Őrizd meg a dobozokat, mert összegyűjtendők! Ha jobban szeretnéd, küldj egy visszaküldési kérvényt a honlapunkon keresztül, és egy futár begyűjti a termékeket az általad megadott címen, feltéve, hogy az a vásárlással megegyező piac legyen megtalálható. A futár felveszi veled a kapcsolatot. A követendő lépések a „Fiókom” menüben találhatók. A termékeket kifogástalan állapotban és az eredeti blokkal együtt kell hozzánk visszajuttatni. Ne feledd a „Fiókom”-ban található számlát kinyomtatni, mely a blokknak felel meg.
Ha rendelésedet látogatóként adtad le, és szeretnéd megismerni rendelésed állapotát, kattintside.
Higiéniai okokból harisnya, zoknik, fülbevalók, hajpántok és egyéb hajdíszek (hajgumik, szalagok, kötők) nem küldhetők vissza ill. nem cserélhetők át.
A személyre szabott termékeket nem lehet kicserélni vagy visszaküldeni
HOGYAN KAPOM MEG A VISSZATÉRÍTÉS ÖSSZEGÉT?
Amint a visszatérítés jóváhagyásra kerül, a pontos összeget a fizetéskor használt csatornán keresztül visszatérítjük.
MIKOR KAPOM MEG A VISSZATÉRÍTÉS ÖSSZEGÉT?
A jóváhagyást követően kapsz egy visszaigazolást az összegről, amelyet néhány napon belül visszatérítünk. A hitelkártyára vagy PayPal-ra történő átutalás ideje mindig a bankod függvénye.
Bershka online rendelés visszaküldés – Infók itt!