in

BKK ügyfélszolgálat – Itt az elérhetőség!

BKK ügyfélszolgálat – Itt az elérhetőség!

A Budapesti Közlekedési Központ (BKK), hivatalos nevén BKK Budapesti Közlekedési Központ Zrt. egy 2011. január 1-jén megalakult budapesti önkormányzati közlekedési közszolgáltató vállalat, a fővárosi közlekedés irányító szervezete.

A BKK a Főpolgármesteri Hivatal Közlekedési Ügyosztálya, a BKV Zrt., a Fővárosi Közterület-fenntartó Vállalat egyes feladatait, valamint a Parking Kft. és a Fővárosi Taxiállomásokat Üzemeltető, Szolgáltató Közhasznú Nonprofit Kft. teljes feladatkörét integrálja működésébe. A tervek szerint hozzá tartoznak majd a közlekedésszervezési és -fejlesztési feladatok, a tömegközlekedés szervezése, megrendelése, ellenőrzése, a tömegközlekedési forgalomirányításhoz kapcsolódó feladatok, a kiemelt közlekedési projektek, valamint a közútkezelés irányításával, megrendelésével, ellenőrzésével és a közúti forgalomirányítással összefüggő feladatok.

A koncepció szerint a vállalat bevételei egyrészt a menetdíjakból, az állami és önkormányzati támogatásból és fogyasztói árkiegészítésből, másrészt a behajtási és parkolási díjakból, a közútfenntartás önkormányzati támogatásából és az ingatlanfejlesztői hozzájárulásból tevődik össze.

2012. május 1-től átvette BKV számos feladatát:

  • tömegközlekedés szolgáltatásszervezése, a hálózat, járatok, menetrendek meghatározása
  • közszolgáltatási szerződések megkötése BKV-val és versenyeztetett szolgáltatókkal
  • viteldíj-rendszer fejlesztése, javaslattétel a változtatásra
  • jegy- és bérletértékesítés, ellenőrzés
  • forgalomirányítás, rendkívüli forgalomfelügyelet

.

BKK ügyfélszolgálat – Itt az elérhetőség!

Szólj hozzá!

Fiskars kuponkód – Mutatjuk a kódot!

DRV ügyfélszolgálat – Itt az elérhetőség!