Deichmann visszaküldés – Infók itt!
Amennyiben a vásárló eláll a vásárlástól, köteles a terméket (lehetőleg eredeti, sértetlen állapotban) lehetőség szerint a mellékelt elállási nyilatkozattal és számlával együtt haladéktalanul, de legkésőbb a megrendeléstől (annak beérkezésének igazolásától) számított 30 naptári napon belül személyesen visszavinni az egyik magyarországi DEICHMANN üzletbe, vagy – kizárólag online megrendelés esetén – a saját költségén visszaküldeni az alábbi címre:
DEICHMANN c/o
Fiege Kft.
Campona u. 1.
1225 Budapest
A termékek visszaküldésének költségei minden esetben a vásárlót terhelik. Az elállás kapcsán ezen felül a vásárlót más költség nem terheli. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a vásárló a terméket a határidő lejárta előtt visszaküldi a raktár címére, illetve visszaviszi valamely magyarországi DEICHMANN üzletbe.
A DEICHMANN kizárólag új állapotú (sérülésmentes, hiánytalan tartalmú) lehetőleg eredeti csomagolásában visszaadott termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat visszafizetni. Amennyiben a termék a kipróbáláshoz feltétlen szükséges használatot meghaladó használat nyomait mutatja, úgy a DEICHMANN fenntartja magának a jogot arra, hogy az értékcsökkenés miatt egy arányos összeget visszatartson és a vételárat csak részben térítse vissza.
Visszaküldéskor lehetőség szerint az eredeti csomagolást használja. Későbbi térítési igények elkerülése érdekében, óvatosan ellenőrizze a terméket és ne okozzon benne kárt (pl. karcolás, foltok, kopott talp stb.). A visszaküldendő dobozba kérjük, mellékelje a kitöltött elállási nyilatkozatot!
Reklamáció és minőségi kifogás esetén kérjük, minden esetben fáradjon be bármely üzletünkbe.
Amennyiben az elállási jog gyakorolásával kapcsolatos kérdésed merülne fel, hívd ingyenesen hívható ügyfélszolgálatunkat: 06 80 / 840 840 (hétfő – péntek: 08:00 – 17:00), vagy írj nekünk a kapcsolati űrlapon keresztül.
Deichmann visszaküldés – Infók itt!