A TikTok olyan videókat mutat az embereknek, amelyek megfelelnek az érdeklődésüknek. Ennek köszönhetően a vállalatok könnyen elérhetik a potenciális ügyfeleiket ezen a felületen. A vállalkozás népszerűsítéséhez ma már elengedhetetlen a TikTok. Cikkünkben összegyűjtöttünk néhány hasznos tanácsot, amelyeket érdemes figyelembe venni a felület használatakor.
Az előkészületekre mindig kiemelt figyelmet kell fordítani annak érdekében, hogy a hirdetések jól konvertáljanak. Ahhoz, hogy a kampány sikeres legyen, feltétlenül kutatással érdemes kezdeni. Javasolt social media tanácsadást kérni, amely nagymértékben hozzájárul a tervezett kampány sikerességéhez.
Milyen social media platformokat érdemes használni?
Első lépésként a célközönséget kell meghatározni és megismerni, szóval kutatással kell kezdeni. Meg kell nézni a versenytársakat, hogy ők hogyan és mit kommunikálnak, és milyen csatornákat használnak.
A kutatás alapján gyorsan kiderül, hogy milyen social media platformokat érdemes használni, és az is, hogy a TikTok alkalmas-e az adott termék vagy szolgáltatás reklámozására. Az előkészületek után következik a tartalomgyártás, amelyre kiemelt figyelmet kell fordítani.
Egyre nehezebb olyan tartalmat gyártani, amely felkelti a célközönség figyelmét
A tartalom gyártása a TikTok esetében már nem olyan egyszerű, mint pár évvel ezelőtt, hiszen ma már az egyik legnépszerűbb social media platform, szóval egyre nehezebb olyan tartalmat gyártani, amely valóban felkelti a célközönség figyelmét. A videó készítése során arra kell törekedni, hogy már az első néhány másodpercével elérje azt, hogy a felhasználó megálljon, maradjon, és elgondolkodjon a tartalmon.
Az a legjobb, ha a videó nemcsak felhívja a figyelmet egy problémára, hanem megoldást is nyújt, csak így lehet igazán kíváncsivá tenni a felhasználókat. Amatőr videó helyett érdemes profi tartalmat gyártani, és az adott videóból több változatot készíteni. A változatok az első 3-4 másodpercükben térjenek el egymástól, vagyis az első 3-4 másodpercnyi anyag különböző módokon legyen összevágva. Ezt követően nincs más hátra, csak meg kell nézni, hogy melyik verzió hoz több konverziót.
Ütős, kreatív tartalommal nem csak a Facebookon lehet sikereket elérni
Továbbá fontos, hogy a tartalomnak legyen egy erős üzenete, és az eredmény szempontjából elengedhetetlen a videó megfelelő szerkesztése és vágása. Ez legalább olyan fontos, mint a hirdetések beállítása. Szóval a kreatív anyag elkészítésére nem szabad sajnálni az időt. Az a cél, hogy a felhasználókban bekapcsoljuk a tipikus „WOW” érzést, amellyel elérhetjük, hogy kíváncsiak legyenek a termékünkre vagy a szolgáltatásunkra.
Ütős, kreatív tartalommal nemcsak a Facebookon lehet sikereket elérni, hanem a TikTokon is. A legjobb, ha a két platformot együttesen használjuk, hiszen így elképesztő eredményeket lehet elérni.