Fashion Days visszaküldés – Infók itt!
Előfordul, hogy egy vagy több megrendelt termék valamilyen okból nem felel meg az elvárásaidnak. Ne aggódj, egészen egyszerűen visszaküldheted a kézhezvételtől számított 30 napon belül! A visszaküldés ingyenes.
A visszaküldés menete:
1. Fashion Days profilodban válaszd ki a Visszaküldés menüpontot.
2. Itt találod azokat a megrendeléseket, melyekből még van lehetőséged termékeket visszaküldeni.
3. Válaszd ki a visszaküldendő terméket/termékeket tartalmazó megrendelést, majd azt a terméket/termékeket, melyeket vissza szeretnél küldeni, és jelöld meg a visszaküldés okát.
FONTOS: Visszaküldési feltételek fehérneműkre, fürdőruhákra, sport termékekre, valamint arc- és szájmaszkokra
A fő követelmény a fehérneműk, fürdőruhák, sport termékek, valamint arc- és szájmaszkok visszaküldésével kapcsolatban, hogy a leszállítással megegyező állapotban kell őket visszaküldeni (nem lehet sérült, ne legyen semmilyen látható jele a viselésnek és minden címke a helyén legyen). Ezen termékek érzékeny természeténél fogva fenntartjuk a jogot arra, hogy visszautasítsuk azon termékek elfogadását, melyek nem értékesíthetők új termékként, mivel ez veszélyeztetheti a fogyasztók egészségét.
4. Add meg a címet, ahol a futár fel tudja venni a visszaküldendő csomagot. Kiválaszthatod valamelyik, korábban megadott kézbesítési címedet, vagy hozzáadhatsz egy új címet.
5. Válaszd ki az összeg visszatérítésének módját. Ha a visszaküldött terméket/termékeket bankkártyával fizetted ki, akkor azon a számlaszámon kerül jóváírásra az összeg, amely a kártyához tartozik. Amennyiben az utánvétes fizetési módot választottad, itt kell megadnod IBAN formátumú bankszámlaszámodat. Azért van szükségünk az IBAN azonosítóra is, mert nemzetközi utalással térítjük vissza az összeget. Kérlek, a bankszámlaszámot szóközök és kötőjelek nélkül, az IBAN azonosítóval együtt, teljesen egybeírva add meg (Pl.: HU00123456781234567812345678). Ha esetleg nem tudod az IBAN azonosítódat, segítségedre lehet a Nemzetközi IBAN kalkulátor. A 299 forintos utánvétes kezelési költség nem képezi részét a vételárnak, mivel ez a költség minden utánvéttel fizetett csomagátvételnél felmerül, így az elállás esetén nem kerül visszatérítésre.
6. A visszaküldési kérelem sikeres rögzítését követően e-mailben és SMS-ben értesítünk, amelyben megtalálod a kiválasztott termékeket, az általad megadott adatokat és az űrlap azonosítószámát. A futár 1-8 munkanapon belül fog jelentkezni a csomagért. Kérlek, ezért már előre készítsd elő a csomagot, és a következőkre ügyelj:
Amennyiben egy megrendelésből több terméket szeretnél visszaküldeni, melyekre egy visszaküldési űrlapot rögzítettél, akkor ezeket a termékeket mind EGY csomagba tedd bele, mert a futár egy matricát fog hozni, amit majd a visszaküldendő csomagra ragaszt. Ha több megrendelésből vannak visszaküldendő termékeid, azokat ne csomagold egybe, hiszen külön visszaküldési űrlap tartozik hozzájuk.
Minden visszaküldési űrlaphoz külön címke tartozik. A futár által hozott címkén referencia azonosítóként szerepel az űrlap azonosítószáma, így több csomag esetében mindenképpen a megfelelő címke kerüljön a hozzá tartozó csomaghoz. A csomagok feldolgozását nagy mértékben megnehezíti, ha a címkék összekeverednek, mivel a csomagban lévő termékek beazonosítása az űrlap azonosítószáma alapján történik.
FONTOS, hogy minden terméket hibátlan és hiánytalan állapotban, eredeti kellékeivel, tartozékaival együtt küldhetsz vissza.
7. Miután átadtad a csomagot a futárnak, e-mailben és SMS-ben tájékoztatni fogunk a visszaküldött termék/termékek státuszáról.
8. Amennyiben az általad visszaküldött termék/termékek megfelelnek visszaküldési feltételeinknek, erről értesítést küldünk, és visszatérítjük a termék/termékek vételárát. Természetesen erről is küldünk értesítést.
FONTOS megjegyzés: egy visszaküldési űrlap egy visszaküldéshez tartozik. Az egy megrendeléshez tartozó, azonban több csomagban kiszállított termékek esetében azt tanácsoljuk, hogy egy űrlapot tölts ki. Ebben az esetben a termékeket az űrlap kitöltésének megfelelően egy csomagba tedd bele. Ha több, különböző időben leadott megrendelésből szeretnél termékeket visszaküldeni, minden esetben ismételd meg a visszaküldési folyamatot.
Bármilyen kérdésed van ezzel kapcsolatban, vagy elakadtál a folyamat során, keresd nyugodtan az ügyfélszolgálatunkat telefonon, ők is szívesen segítenek a visszaküldési igényed rögzítésében.
Fashion Days visszaküldés – Infók itt!