in

Harmadik hete népszerű A mi kis falunk

Harmadik hete A mi kis falunk a legnézettebb műsor a 18-49 évesek körében.

Verhetetlennek tűnik A mi kis falunk a kereskedelmi célcsoportban: az RTL Klub új fikciós sorozata ugyanis a 7. héten is a nézettségi lista élén végzett. Az RTL Klub fölénye pedig az elmúlt héten is vitathatatlan volt, hiszen a legnézettebb 50 műsor közül 35 a vezető kereskedelmi csatornán futott.*

Az RTL Klub három héttel ezelőtt indította el legújabb fikciós sorozatát, amely az elmúlt hetek nézettségi statisztikái alapján óriási sikerrel fut a kereskedelmi célcsoportban. A mi kis falunk harmadik epizódja a legnézettebb műsor lett a 7. héten a 18-49 éves korosztály körében. Pajkaszeg semmiképpen sem hétköznapi, ám annál mulatságosabb hétköznapjait bemutató sorozat múlt hét csütörtöki része egyébként aznap 29,8 százalékos közönségarányt ért el és több mint 400 ezer nézőt ültetett a képernyők elé a 18-49 éves korosztályból.

A későbbi napokon, a felvételről történő (időeltolásos) televíziónézés adatait is figyelembe véve még nagyobb a műsor nézettsége: a hétvége folyamán (vasárnapig bezárólag) ugyanis további csaknem 50 ezer ember nézte meg ezt a műsort. A teljes, 18-49-es célcsoport nézettségének több mint 13 százalékát így már a felvételről történő lejátszás adja, a 29,8 százalékos aznapi közönségarányt pedig ez a hozzáadott nézettség már most 31,9 százalékra emelte. A több, mint 2 százalékpontos közönségarány-emelkedés egyébként az első két részre is igaz volt, ez pedig azt jelenti, hogy nemcsak a műsor élő nézettsége, de A mi kis falunk időeltolásos nézettsége is kiugróvá teszi a sorozatot a többi televíziós programhoz viszonyítva.

A mi kis falunk sikere mellett továbbra is egyértelműek az erőviszonyok a kereskedelmi célcsoportért vívott nézettségi versenyben: a 7. héten a top 50-es lista első 27 helyén kizárólag az RTL Klubon futó műsorok szerepelnek. Például a Barátok közt – a nézettségi lista második, harmadik, ötödik, hatodik és nyolcadik helyén –, amely múlt héten 21,5 százalékos átlagos közönségarányt ért el. A lista előkelő negyedik helyére ezúttal a Tűzgyűrű című amerikai sci-fi került fel, amely vasárnap este 20 százalékos közönségarányt ért el a 18-49 évesek körében.

Ugyancsak népszerű volt a kereskedelmi célcsoportban az RTL Klub másik, saját gyártású napi sorozata, az Éjjel-Nappal Budapest is, amely múlt héten átlagosan 20,1 százalékos közönségarányt ért el, és mind az öt epizódja bekerült a legnézettebb műsorok top 17-es listájába.

Kiválóan teljesített az RTL Klub saját gyártású info-entertainment műsora, a Fókusz, amelynek csütörtöki adása a 9. legnézettebb műsor lett a 7. héten, a családegyesítő Keresem a családom című sorozat pedig a 11. helyezést érte el a kereskedelmi célcsoportban. Az RTL Klub Híradója volt a legnézettebb hírműsor a 18-49 évesek körében, a vasárnapi adás a 15. lett a nézettségi toplistán, több mint 289 ezer nézőt ültetett a képernyők elé és 20,4 százalékos közönségarányt ért el. Érdekesség, hogy a teljes lakosság körében a Híradó vasárnapi adása volt a legnézettebb.

Összességében a 7. héten a 18-49 évesek körében az 50 legnézettebb műsor közül 35 az RTL Klubon futott.

Az RTL Magyarországhoz tartozó csatornák átlagos, 7. heti főműsoridős Live+As Live közönségaránya a 18-49-es korosztály körében 33,6 százalék volt, így magabiztosan vezet a 17,8 százalékot elérő TV2 Csoporttal szemben. Az RTL Klub főműsoridőben a kereskedelmi célcsoport körében idén eddig 47 estét nyert meg, míg a TV2 egyet. – közölte az RTL Magyarország Marketingkommunikációs osztálya

*Forrás: Nielsen közönségmérés. 2017. 7. hetében, a 18-49 éves korosztály körében, főműsoridőt (19:00-23:00) vizsgálva. Live+AsLive nézettségi adatok.

Szólj hozzá!

Hétvégi nézettség: ennyien nézték élőben, ahogy Pápai Joci kijut az Eurovíziós dalfesztiválra

Sebestyén Balázzsal tér vissza a népszerű műsor