in

Hétvégi nézettség: ennyien nézték élőben, ahogy Pápai Joci kijut az Eurovíziós dalfesztiválra

Hétvégi nézettség: 697 ezren nézték élőben, ahogy Pápai Joci kijut az Eurovíziós dalfesztiválra.

Pénteken a Maradj talpon! lett a köztévé legnézettebb műsora. A nézettségi adatok azt mutatják, hogy az M3 csatornán újraindult Szomszédok egyre több nézőt érdekel, a pénteki pénteken 19:38-től sugárzott epizódot 208 ezren látták. A Ridikül című női talkshow 189 ezer nézőt könyvelhetett el pénteken. Az M1 csatorna legnézettebb műsora a déli Híradó volt 172 ezer nézővel. A Híradót reggel hatkor 140 ezren, a hét órakor kezdődő hírműsort 131 ezren, a nyolcas híreket 159 ezren látták.

Február 24-től indul a Csak színház és más semmi című sorozat második évada. Így készült a Csak színház és más semmi címmel werkfilmet láthattak a nézők pénteken, 126 ezer néző követte.

Szombaton A Dal 2017 döntőjét és benne Pápai Joci győzelmét 697 ezren nézték a Dunán és a Duna World csatornán. Az élő adást online, vagyis a MédiaKlikk weboldalon keresztül több mint 31 ezer egyedi felhasználó követte. Külön érdekesség, hogy az idén újra a YouTube-on is elérhető Dal produkció győztes dalát, Pápai Joci döntőn előadott Origó c. számát több mint 476 ezren tekintették meg szombat este óta.

A Gasztroangyalt 417 ezer néző látta szombaton. A Dal Kulisszának 211 ezer nézője volt, a Híradót este hatkor 207 ezren követték a Duna műsorán, az M1 déli Híradójának 191 ezer nézője volt.

Vasárnap a Magyarország szeretlek! c. szórakoztató showműsor 474 ezer nézőt érdekelt. A Grimm fivérek meséje nyomán készült Hamupipőke című mesefilmet 190 ezer néző látta az M2-n vasárnap, a csatorna a legjobb közönségarányt érte el (10,6%) a 6-tól 20 óráig tartó műsorsávban a gyerekcsatornák között a 4-12 évesek körében.

A Kártyavár című amerikai filmsorozat legújabb részét 149 ezren látták a Dunán. Az M5 legnézettebb műsora vasárnap egy magyar film, a Szegény gazdagok, lett 91 ezer nézővel.

Mivel a közmédia a közszolgálati feladatai alapján a teljes társadalom számára kínál tartalmakat, a nézettségi és elérési adatokat a teljes népességre vonatkozóan tesszük közzé. A Nielsen mérése alapján ez a 4 éves és annál idősebbek köre.

Szólj hozzá!

Red Bull Pilvaker 2017 – infok a jegyek kapcsán

Az RTL Klubon

Harmadik hete népszerű A mi kis falunk