in

Keresletfokozó kampányok – mi fán terem a Demand Gen?

Néhány hónapja elérhető a Google Ads felületén egy újfajta, keresletfokozó kampány, ami egy AI által támogatott hirdetési konstrukció. Ahogy a neve is jelzi, célja a kereslet generálása, vagyis olyan ügyfelek elérése, akik eddig még nem vásároltak nálad.

A Discovery Ads utódjának tekinthető, és extra funkciókkal is kiegészült, vagyis már sokkal több teret enged a kreativitásnak. Míg az előzőnél csak képeket, carouseleket, feedeket használhattunk, itt már megjelenhetnek videós tartalmak is. Ez pedig különösen fontos a mai, gyorsan változó online világban. Néhány másodperced van a vevők meggyőzésére, pillanatokon múlik egy-egy vásárlói döntés. Ehhez sokszor jól jön egy Youtube videó!

 

Ha nincs még tapasztalatod hirdetéskezelés terén, inkább bízz meg vele szakértő marketingeseket. Segíthet például Marketinges Erika és csapata, akik all inclusive ügynökségként és hivatalos Google Partnerként A-Z-ig menedzselik az online felületeidet és hirdetéseidet. 

 

Lehetőség a Demand Gen-nel 

 

A Demand Gen által az eddig el nem ért fogyasztókkal tudsz kapcsolatba kerülni. Azokkal, akik érdeklődőek ugyan, de aktivitást még nem igazán mutattak. Működése során a keresőmotor és a partner webhelyek eredményoldalán kívül, például a Youtube-on jelenít meg hirdetéseket. 

 

Mivel a technológia alapja az AI, így sokkal hatékonyabb és célzottabb lehet az elérés. Már azelőtt eljutsz a fogyasztókhoz, hogy aktívabban kerestek volna.

 

Főbb újítások és funkciók

 

A Demand Gen több új funkcióval is segíti a hatékonyabb hirdetést. Melyek ezek?

 

  • Az egyik legfontosabb a “lookalike audience”, azaz a hasonló célközönség elérése. Ez azt jelenti, hogy a jelenlegi ügyfélkörhöz hasonló, potenciális vásárlókat szólíthatsz meg vele. Ennek köszönhetően nagyobb a konverzió lehetősége, és ezáltal a bevételnövekedés is valószínűsíthető.
  • Az AI-nak köszönhetően az ajánlattétel és a mérés is sokkal egyszerűbb. Nem beszélve arról, hogy a kampányok megtérüléséről is egzaktabb, árnyaltabb képet kapsz.
  • Az AI-al igazán kreatív, és figyelemfelkeltő, személyre szabott hirdetéseket tudsz létrehozni.
  • Az ún. bidding opcióval pedig a kattintásokat lehet maximalizálni, főként a bonyolultabb konverziós útvonalakat tartalmazó webshopoknál.

 

Videómarketingben a jövő

 

Leginkább a szórakoztató csatornákon – Youtube, Shorts, Google Discovery Feed, hírcsatorna – tudsz megjelenni a Demand Gennel. Itt pedig elengedhetetlen, hogy videós tartalmakkal rukkolj elő. A világ efelé tart, és ha még nem kezdted el, akkor mindenképp itt az ideje. Nehogy lemaradj a versenytársaktól! 

 

A Demand Gen mesterséges intelligenciával támogat abban, hogy minél kreatívabb hirdetésekkel tudj megjelenni. De a legbiztosabb akkor lehetsz a dolgodban, ha tapasztalattal rendelkező szakértőket vonsz be a hirdetéskezelési folyamatokba.

 

Szólj hozzá!

Állami horgászjegy ára 2024: Minden, amit tudni kell!

2024/25 tanév kezdete – infok itt!