Körjátékok ovisoknak – Itt megtalálod!
MACSKA ÉS EGÉR
A játék húsz vagy annál nagyobb nagy csoport számára, a Macska és Egér jól működik a hét és annál idősebb gyermekek számára. Két gyerek játssza a macskát és az egeret, míg a többiek kezet alkotnak és egy kört alkotnak. Az egérrel játszó gyerek a kör belsejében, a macska kívül áll. Az egér megpróbál bejutni a körbe és kívül, anélkül, hogy a macska elkapná. Az egérnek folyamatosan mozognia kell a körön belül, és tíz másodpercnél tovább nem maradhat. (Ha hosszabb ideig hosszabbíthatja az időt.) A macska nem mehet be a körbe, csak bejuthat, hogy megragadja az egeret. A körben álló személyek megpróbálják tartani a macskát az egértől, emelik a kezüket, hogy az egér be- és ki legyen engedve, de blokkolják a macskát. Az egér elkapásakor az a játékos, aki az egér, macskává válik. A macska helyet cserél egy másik játékossal, aki egérré válik. Folytassa a játékot, amíg mindenki nem fordul macska és / vagy egérként.
—
GYERE VELÜNK, VAGY FUSS EL
Minden korosztályú gyerekek imádni fogják ezt a szórakoztató álló körjátékot tizenöt vagy annál több ember számára. A gyerekek körben állnak és kezét tartják. A körből hiányzik két szék, és két gyermeket választottak a többi játékos megcímkézésére. A kör körül fussanak, és véletlenszerűen egy-két összekapcsolt kezüket ütik el, amikor felhívják: ‘Gyere velünk!’ vagy „Fuss el!” A két megjelölt játékos követi a címké utasításait, akár elmegy, akár elmenekül. Mind a négy először próbál üres helyre jutni. A bal oldali két kezdi a következő fordulót úgy, hogy az összekapcsolt kéz kiválasztásával megérinti. Játszd ezt a szórakoztató és őrült játékot, amíg a játékosok élvezik ezt.
—
KÍGYÓ
Egy kör játék minden korosztályú gyermekek számára, akkor tíz vagy annál több játékosnak kell lennie, hogy megbizonyosodjon arról, hogy a játék szórakoztató és hatékony. Minden gyerek kört alkot és kezet hoz. A vezető vagy tanár egy személyt jelöl a kígyó kezdetére, a másik a kígyó végére. A játékos az elején mászik, átlép, és a körben lévő gyermekek karjai alá megy, amíg a kígyó végéig nem érkezik az összes többi gyermekével, akik követik, miközben ők kezét tartják. Miután elérte a kígyó végét, a gyermekeknek meg kell határozniuk, hogyan kell kibeszíteni magukat, miközben még mindig kézen fognak.
—
KERESSE MEG A GYŰRŰT
A játékosok egy körben állnak, amelyben egy húr van, amelyen egy gyűrű van. A játékosok mindkét kezét a húron tartják, és egyetlen játékos nélkül átadják a kör körül a gyűrűt. Ez a játékos középen áll. Ha a középső játékos úgy gondolja, hogy tudja, hol van a gyűrű, akkor megérinti a kezét, amely alatt azt gondolja. Ha igaz, akkor helyet cserél azzal a személlyel, akinek a kezét megütötte. A játék nyertese az a személy, aki utoljára megtartotta a húrot, amikor mindenki más volt a kör közepén.
Ez a cikk Körjátékok ovisoknak – Itt megtalálod! először a Kvízmester.com. oldalunkon jelent meg.