in

Lidl ügyfélszolgálat – Itt az elérhetőség

Lidl ügyfélszolgálat – Itt az elérhetőség!

A Lidl története egészen az 1930-as évekig nyúlik vissza, amikor Joseph Schwarz és családja Németországban megnyitotta élelmiszer-nagykereskedelmi boltját, majd szövetségre lépett a Südfrüchte Großhandlung Lidl & Co. gyümölcs-nagykereskedéssel. A Lidl & Schwarz KG rövid időn belül az egyik legsikeresebb élelmiszer-nagykereskedés lett.

Később a cég Neckarsulmba költözött, és Dieter Schwarz átvette apjától, Joseph Schwarz-tól a családi vállalkozás irányítását. Ludwig Lidl-től pedig 1000 német márkáért megvásárolta a márkanevet, s új fejezet kezdődött a cég életében.

1973-ban épült az első olyan diszkontáruház, amelyet ma is jól ismerünk. A dinamikus fejlődésnek köszönhetően 15 évvel később, 1988-ban már 460 áruházzal rendelkezett a vállalat Németország szerte, 1989-ben pedig a franciaországi üzlet megnyitásával kilépett a nemzetközi piacra is. Mára a Lidl Európa egyik vezető diszkontáruházává nőtte ki magát, 32 országban több mint 11 200 üzlettel és 200 logisztikai központtal van jelen. Mára már Európa legnagyobb diszkont élelmiszer-kereskedelmi hálózatát tudhatja magáénak.

Magyarországon 2004-ben nyitotta meg első logisztikai központját és 12 áruházát. 2021 márciusában már 187 áruházzal és 3 logisztikai központtal rendelkezik, valamint épül a negyedik logisztikai központ is (tervezett befejezés 2021 november).

Lidl ügyfélszolgálat – Itt az elérhetőség!

Szólj hozzá!

K&H Bank ügyfélszolgálat – Itt az elérhetőség

Posta ügyfélszolgálat – Itt az elérhetőség