Tatár Csilla és Harsányi Levente csapatkapitányok vezetésével a Csak színház és más semmi és a Munkaügyek szereplői csaptak össze vasárnap este a Dunán. Az új csapatkapitányokra sokan voltak kíváncsiak.
Az új csapatkapitányok debütálására sokan voltak kíváncsiak: 1 millió 146 ezren néztek bele a Magyarország, szeretlek! múlt vasárnapi adásába, többen, mint bármikor az elmúlt hónapok során. A Nielsen Közönségmérés adatai szerint a műsorra odakapcsoló nézők 42 percet néztek meg a Duna show-műsorából, így annak átlagos nézettsége 643 ezer fő lett.
Ez a nézőszám a teljes népesség körében 12,7 százalékos közönségarányt jelentett a műsor számára, amellyel így a Magyarország, szeretlek! adásideje alatt a Duna a második legnézettebb csatorna lett. – derül ki a Nielsen Közönségmérésből.
A közszolgálati médiaszolgáltatás küldetése a kulturális értelemben is átfogó médiaszolgáltatás nyújtása. A közmédia célja, hogy a nézőközönség minél szélesebb körét szólítsa meg változatos és színvonalas szórakoztató műsorokkal.