in

Minibox visszaküldés – Infók itt!

Minibox visszaküldés – Infók itt!

A Felhasználó a megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől.
Elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.

Amennyiben az Ügyfél él az elállási jogával, az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni a Kereskedő – Minibox Magyarország Kft. részére. Az ügyfél az elállási jogát gyakorolhatja a Weboldal legalján vagy visszaigazoló emailben található Elállási Nyilatkozat kitöltésével.
A Vásárló határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát/avagy erre vonatkozó egyértelmű szándékát a Minibox Magyarország Kft. részére.
Az Ügyfelet terheli annak bizonyítása, hogy az elállási jogát a Rendeletben illetőlegesen jelen ÁSZF-ben meghatározottak szerint gyakorolta.

Az Ügyfél köteles a megrendelt terméket késedelem nélkül visszaküldeni a Kereskedőhöz, de legkésőbb elállási szándékának jelzésétől számított 14 napon belül visszajuttatni. Ez a határidő akkor minősül betartottnak, amennyiben az Ügyfél a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket az elállás menüpontban feltüntetett címre – Nyíregyháza 4400, Dózsa Gy. utca 32. fszt. Ü1.(személyesen avagy bármilyen általa választott küldési formával).

Az eredeti kiszállítás költségét a Szolgáltató nem követeli a Felhasználótól.
A Felhasználót kizárólag a termék közvetlen költsége terheli, amely a visszaküldésre vonatkozó költségeket hordozza magában.

Ha az Ügyfél eláll a szerződéstől, a Kereskedő haladéktalanul de legkésőbb az Ügyfél elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríti az Ügyfél által teljesített ellenszolgáltatást – kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek abban az esetben merültek fel, hogy az Ügyfél a Kereskedő által kínált, legolcsóbb szállítási módtól eltérő szállítási opciót választott. A Kereskedő jogosult a termék ellenértékének visszatérítését korlátozni, amíg vissza nem kapta a szóban forgó terméket vagy az Ügyfél nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

A visszatérítés során a Szolgáltató az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha a Felhasználó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja.

Az Ügyfél kizárólag abban az esetben vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenés miatt, amennyiben az a termék jellegének, tulajdonságának megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. A Kereskedő követelheti a termék jellegének, tulajdonságának és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés megtérítését.

A visszaküldendő árun tehát nem lehet:

szakadás
folt
piszok
púder- vagy rúzsnyom
más szennyeződés vagy rongálódás.
Nem lehet kinyúlva és nem hiányozhat belőle az eredeti papírkártya sem.
Az itt felsorolt, vagy ahhoz hasonló rendellenesség esetén (nem sértetlen állapotú termék) a Szolgáltató a termék átvételét követően jegyzőkönyvet vesz fel a látható rongálódásról. Ebben az esetben a Felhasználó nem jogosult a termék árának és a szállítási költségnek a visszaigénylésére. Ha a Fogyasztó a Jegyzőkönyvben foglalt megállapítások részére email útján történő megküldését követő 5 munkanapon belül nem reagál, akkor panaszügyét véglegesen lezártnak tekintjük. A visszaküldött termék 3 hónap után megsemmisítésre kerül. Eltérő esetben a Szolgáltató a nem sértetlen állapotú terméket – Felhasználó írásbeli kérésre és költségére – a jegyzőkönyv felvételét és állapotrögzítést követően visszaküldi.

Minibox visszaküldés – Infók itt!

Szólj hozzá!

Michael Kors visszaküldés – Infók itt!

Modanoemi visszaküldés – Infók itt!