in ,

Névre szóló csomagot kaptak nehéz sorsban élők

5 hazai cég felajánlása a CoGoodwill programjában

Több mint 200 névre szóló csomagot osztott szét átmeneti otthonban élő gyerekeknek valamint bántalmazásnak kitett családoknak és hajléktalanoknak az idei „Adni jó” programjában a CoGoodwill. A személyenként átlag több ezer forint értékű adományokhoz a Goodwill Consulting, a Bimfra, az A2 Global Electronics + Solutions, a CMS Magyarország és a Deloitte cégek járultak hozzá. Köztük vannak olyanok, akik pénzzel támogatták a jó ügyet, mások pedig névre szóló csomagokat készítettek. 

ADNI JÓ! 2021-BEN 

Idén decemberben családok átmeneti otthonában-, gyermekotthonokban élő gyerekeket, mélyszegénységben élő családokat továbbá hajléktalanokat támogattak adományokkal.  Bálint Márta és csapata, a CoGoodwill ADNI JÓ! adománygyűjtését  a járványra való tekintettel nagy odafigyeléssel szervezte meg.

Az évről évre megrendezésre kerülő ADNI JÓ! már hagyomány. Ruhákat, cipőket, játékokat, könyveket és tartós élelmiszereket gyűjtenek, hogy minél többeknek segíthessenek Karácsonykor.  

ADOMÁNYGYŰJTÉS

A koronavírus kihívásaihoz alkalmazkodtak a támogató vállalatok is. „Többen saját maguk kerestek meg minket, hogy a tavalyihoz hasonlóan gyűjtenének nekünk. Ez nagy könnyebbség volt számunkra, mert a hozzánk beérkező kívánságlistákat szét tudtuk osztani a cégek között, akik ők egyénre szabottan összekészítették azokat.” – mesélte Márta.

„A felajánlások minősége jelentősen javult. Kevesebb szakadt-, lyukas ruha és cipő, ütött-kopott játék vagy lejárt élelmiszer érkezett be, ennek köszönhetően az átválogatások alkalmával nem keletkezett annyi hulladék, mint amennyi az előző években. Így nemcsak időt spóroltunk, de növekedett a hozzájárulásokkal boldoggá tehető emberek száma is.” –  mondta Billwachs Tibor, a CoGoodwill adományozói kapcsolatokért felelős vezetője.

Hisznek abban, hogy csak összefogással lehet ilyen volumenű segítségnyújtásokat megvalósítani. Társadalmi munkájuk a transzparens adományozás, ahol minden esetben látszik, hogy ki-kit támogatott, és hogyan járult hozzá egy másik ember életéhez, amely programban magánszemélyek és cégek is egyaránt segítségükre vannak. 

Az ADNI JÓ! kampány híre egészen Angliáig elért. Ennek köszönhető, hogy az angol Catsurveys magyarországi partnere a Bimfra csapata összefogott, és személyre szóló csomagokat készített 16 család átmeneti otthonában élő gyermeknek. 

A CMS ügyvédi iroda gyűjtésében összesen harmincöten vették részt, mely keretein belül ebben az évben is támogatták a CoGoodwill kezdeményezését. Irodájukban 10 mélyszegénységben élő családnak gyűjtöttek ruhát, cipőt és játékot. Továbbá a családok legnagyobb szükségleteként jelzett tisztálkodási és higiéniai eszközöket is odakészítették. 

A Deloitte Magyarország csapata Farkas Tamás, senior tanácsadó vezetésével pénzgyűjtést szervezett rászoruló családok tartós élelmiszer adományai finanszírozásához. Ebben összesen tizennyolcan vettek részt, és annyi pénzt gyűjtöttek, amelyből 50 családnak készült egységnyi tartós élelmiszer csomag: olaj, liszt, só, cukor, rizs, tészta, tea és szaloncukor. 

Az A2 Global Electronics + Solutions magyarországi leányvállalata értelmileg sérült fiataloknak készült névre szóló ajándékokkal. Összesen 16 fiatalnak teljesítették a kívánságát. Így került a csomagba téli cipő, meleg ruha, zoknik, tisztálkodási eszközök, valamint fülhallgatók és hordozható hangszórók. Ezzel biztosítva, hogy a fiatalok napi szinten élvezhessék a zene jótékony hatásait. 

Most is volt olyan cég és magánszemély, akik pénzbeli támogatást ajánlottak fel, és abból tudták Mártáék megvásárolni a még szükséges ruhákat, cipőket és tartós élelmiszereket. Ilyenformán segített Jaksa Mária Julianna, a BNI Magyarország és az Eyegager is. Míg a
Goodwill Consulting több tucat család számára elegendő anyagi támogatással járult hozzá az idei ADNI JÓ! kampányhoz.

Szólj hozzá!

T. Danny – Ha elmegyek – Íme a klip!

Ha a cipőm beszélni tudna dalszöveg – Íme a dalszöveg!