Véget ért a TV2 családi vetélkedője
Sikeres évadot zárt a Vigyázat, gyerekkel vagyok! A 78 sztárvendég és 90 kisgyerek több, mint 14 millió forintot ajánlott fel jótékony célokra a TV2 családi kvízshowjában.
Szerették a nézők a Vigyázat, gyerekkel vagyok! első évadát. A családi vetélkedő a kereskedelmileg fontos 18-59-es célcsoportban átlagosan 12,3 %-os közönségarányt hozott. Ezzel a csatorna hétköznapi főműsoridős átlaga felett teljesített (Live SHR 9,8%).
A legnézettebb, március 1-jei premierepizód a 4 évesnél idősebbek közül 711 ezer nézőt ültetett a képernyők elé: a kiemelt célcsoport tévénézőinek 18,5%-át, ezzel idősávjában nem volt a TV2-nél nézettebb csatorna.
A teljes lakosság körében is nagy népszerűségnek örvendett a műsor: 15%-os közönség-részesedést tudhat magáénak, és átlagosan 585 ezer néző követte figyelemmel a műsort, melyet Ördög Nóra vezetett.
A családi kvízshow 26 adásában 78 sztárvendég szerepelt összesen 90 gyerekkel. A legkisebb alig múlt 3 éves, a legnagyobb pedig 14 éves volt. A memóriajátékokban a sztárok és gyerekeik összesen 14.300.000 forintot gyűjtöttek össze és ajánlottak fel jótékony célra 24 alapítványnak, vagy egyesületnek.
A TV2 és az IKO Műsorgyártó produkciójának felvételei alatt több mint 20 kg gumicukor, 100 csomag ropi, 130 liternyi popcorn és közel 15 kg gyümölcs fogyott el a játszószobában, ahol nemcsak a gyerekek fogyasztottak a finomságokból.