in

A kassza hangja zene füleidnek – szövegírás webshopoknak

Ha webshopod van, az online marketing szövegírás megkerülhetetlen része a napi munkának. Akciók szövegezéssel, kitalálásával a legnagyobb probléma az, hogyan lehet mindezt meggyőzően elmondani a közönség számára.

Egy jó hirdetés, egy meggyőző termékleírás, egy okosan tálalt ajánlat megmozgatja a közönséget és ahogy mondani szokták, csilingelni kezd a kassza. Ez persze az E-commerce esetében inkább a sikeres vásárlásokat jelző emailek értesítése, de attól még ugyancsak zene annak, aki webshopot üzemeltet. Megmutatjuk mik a frappáns webshop szövegírás eszközei.

Nem pusztán az ár lehet a legfontosabb érv a vásárláshoz

Tudjuk, hogy a hazai vásárlóközönség akcióra éhes, ami kedvezménye annak nagyobb a kelendősége. Azonban nem mindig az óriási árcsökkenés az, ami miatt bejön és vesz. A lehető legfontosabb, hogy adj neki valamiféle okot arra, hogy vegyen. Amikor betér a webshopodba, ott motoszkál a fejében – vajon MIÉRT vegyem meg? Ha ezt meg tudod válaszolni, máris nagyobb eséllyel hagyja nálad a pénzét.

szövegírás árak ehhez képes elenyészőek, mert a bevétel megnövekedésével már nem is kérdés, hogy megérte-e. A számok fogják eldönteni végül a dolgot, nem a megérzés és a puszta remény.

A meggyőzés kulcsa – adj okot venni!

Az embereknek a vásárlásra sok jó okuk van, nem tudom melyik fog nálad is működni, de mondunk párat: pénzt takaríthat meg. Egyszerűbb lesz az élete. Megmenekül egy nagyobb kényelmetlenségtől, vagy veszteségtől. Jobb lesz tőle (jobb anya, jobb főnök, felelős cégvezető, jobb szerető…) Modernebb, menőbb arc lesz. Mesésen fogja magát érezni tőle és az ismerősei irigyelni fogják. Megóvhat valamit, mondjuk a biztonságát, egészségét, fiatalos bőrét… Ami nem valós ok, hiába gondolják sokan: a készletkisöprés, vagy a bolttal kapcsolatos évfordulók.

Ebből is láthatjuk, hogy ok ezerféle van, kérdés az, hogy kinek és mit akarsz eladni? 

Minden miértre van jó válasz és vannak a szövegírásnak olyan eszközei, melyekkel hatásosan lehet meggyőzni az olvasót. Ezeket a válaszokat kell szavakba önteni. Ez a marketing szövegírás lényege.

Ez elsőre egyszerűnek hangzik, a valóságban viszont nem mindig az. Ha egy profi szövegíró céget keresel, akkor ezek közül rád is igaz lesz néhány ok, például az, hogy sok kidobott reklámköltséget takarítasz meg és jobb online kereskedő lehetsz.

Szólj hozzá!

Boba Fett 4. rész magyarul

Szerelem van a levegőben 1. évad 102. rész videa