in

DPD ügyfélszolgálat – Itt az elérhetőség

DPD ügyfélszolgálat – Itt az elérhetőség!

A DPD-t 1976-ban alapította 18 nyugatnémet vállalat, például a Honold Logistik Gruppe (Neu-Ulm), Hellmann (Osnabrück), Zufall (Fulda), Streck (Freiburg), Cordes & Siomon (Hagen), TTF (Flensburg), Denkhaus (Koblenz) és a Zeitfracht (Berlin).

Célul tűzték ki a szállítás gyorsabbá és egyszerűbbé tételét. A következő években a fejlődés dinamikus volt, és Németország egyik legsikeresebb franchise-rendszerű cégévé vált. Az alapítás évében még csak 1,4 millió csomagot szállítottak egy év alatt, 1980-ban már 7 millióra emelkedett ez a szám, és az évtized közepére már a legnagyobb német csomagküldő szolgálatává vált a DPD. Az első öt év alatt elért sikerekre alapozva a DPD megkezdte egész Európára kiterjedő hálózatának kiépítését Direct Parcel Distribution néven.

A DPD 2001-ben a francia posta, a La Poste leányvállalatának a Geopost AG társaság tulajdonába került. A tulajdonviszony változás után még intenzívebb fejlődés következett be, együttműködési szerződést kötöttek a Svéd Postával, illetve a francia Chronopost céggel, és tovább terjeszkedtek a kelet-európai régióban is.

A DPD tulajdonosi hányadának nagy része (83,32%) a GeoPost, a francia La Poste cég egyik leányvállalatának a kezében van. A cég neve 2007-ben változott Deutscher Paket Dienstről a Dynamic Parcel Distributionra, majd 2017-től lett DPDgroup.

Alapvetően kétfajta termékük létezik, a Classic és az Express kategória. Szinte a Föld összes országába vállalnak kézbesítést, és rendelőik nyomon követhetik a csomagok útját.

DPD ügyfélszolgálat – Itt az elérhetőség!

Szólj hozzá!

Kombinációs kenó kitöltése – hasznos infok itt!

GLS ügyfélszolgálat – Itt az elérhetőség