Emag rendelés törlése – infok itt!
Az eMAG rendelés törlését a saját fiókodban tudod elvégezni. A következő lépéseket kell követned:
- Lépj be a fiókodba az eMAG weboldalon vagy az eMAG applikációban.
- Kattints a “Rendelések” menüpontra.
- Válaszd ki a törölni kívánt rendelést.
- Kattints a “Rendelés részletei” gombra.
- A “Rendelés törlése” gomb megnyomásával törölheted a rendelést.
A rendelés törlése csak akkor lehetséges, ha a rendelés még nem került átadásra a futárnak. A rendelés átadásáról e-mailben értesítést kapsz.
Ha a rendelés már átadásra került a futárnak, akkor a következőképpen tudod töröltetni:
- Lépj kapcsolatba az eMAG ügyfélszolgálatával telefonon vagy e-mailben.
- Jelentsd be az ügyfélszolgálatnak, hogy szeretnéd töröltetni a rendelésedet.
Az eMAG ügyfélszolgálata a lehető leghamarabb intézi a rendelés törlését.
A rendelés törlése esetén a fizetett összeget visszautalják a bankszámládra. A visszautalási idő általában 5-7 munkanap.
Íme néhány tipp az eMAG rendelés törléséhez:
- Ha még nem fizetted ki a rendelést, akkor a rendelés törlése automatikusan megtörténik.
- Ha már fizetted ki a rendelést, akkor a rendelés törlése után az eMAG ügyfélszolgálattól kapsz e-mailben visszaigazolást a visszautalási folyamat megkezdéséről.
- A rendelés törlése után a megrendelt termékeket nem tudod átvenni.
Rendelés törlése
Rendelést adtál le, de időközben meggondoltad magad? Ne aggódj, a saját fiókodban a rendelések menüpontban törölni tudod azt! Tudnod kell azonban, hogy a csomagszám létrejöttét követően erre már nincs lehetőséged!
Mit tehetsz abban az esetben, ha a csomagszám már létrejött? A futárszolgálattól kapott e-mailben leírtak szerint vagy a futárral kapcsolatba lépve vissza tudod mondani a megrendelés kiszállítását. Online bankkártyás fizetés esetén a termék(ek) beérkezését és ellenőrzését követően a vételár pár napon belül visszatérítésre kerül a bankszámládra.
Rendelés módosítása
Leadtál egy megrendelést, de meggondoltad magad egy termékkel kapcsolatban, esetleg hozzáadnál egy másik terméket is? Megteheted ezt a rendelés kiszámlázásáig, az ügyfélszolgálatunk segítségével.
- Lépj be eMAG fiókodba a rendelések menüponthoz és bizonyosodj meg róla, hogy a megrendelt termékek számlája még nincs kiállítva.
- Abban az esetben, ha rendelésed még nincs kiszámlázva és/vagy nincs csomagszám létrehozva, segítünk neked, hogy a kívánt módosításokat elvégezd! Lépj kapcsolatba velünk és add meg a részleteket!
Új terméke(ke)t szeretnél hozzáadni egy meglévő rendeléshez, de az ki van már számlázva?Adj le új megrendelést kizárólag ezzel/ezekkel a termék(ek)kel és mi kiszállítjuk neked külön.
A termékek egy részét szeretnéd visszavonni, de a rendelés már számlázva van? Tölts ki egy Termék-visszaküldési űrlapot és küldd vissza a nem kívánt termék(ek)et, futárral, easybox csomagautomatán keresztül, vagy vidd vissza bármelyik üzletünkbe. Online bankkártyás fizetés esetén a termék(ek) beérkezését és ellenőrzését követően a vételár pár napon belül visszatérítésre kerül a bankszámládra.
A Emag rendelés törlése – infok itt! bejegyzés először a Spórolj naponta! jelent meg.