in

Emag rendelés törlése – infok itt!

Emag rendelés törlése – infok itt!

Az eMAG rendelés törlését a saját fiókodban tudod elvégezni. A következő lépéseket kell követned:

  1. Lépj be a fiókodba az eMAG weboldalon vagy az eMAG applikációban.
  2. Kattints a „Rendelések” menüpontra.
  3. Válaszd ki a törölni kívánt rendelést.
  4. Kattints a „Rendelés részletei” gombra.
  5. A „Rendelés törlése” gomb megnyomásával törölheted a rendelést.

A rendelés törlése csak akkor lehetséges, ha a rendelés még nem került átadásra a futárnak. A rendelés átadásáról e-mailben értesítést kapsz.

Ha a rendelés már átadásra került a futárnak, akkor a következőképpen tudod töröltetni:

  1. Lépj kapcsolatba az eMAG ügyfélszolgálatával telefonon vagy e-mailben.
  2. Jelentsd be az ügyfélszolgálatnak, hogy szeretnéd töröltetni a rendelésedet.

Az eMAG ügyfélszolgálata a lehető leghamarabb intézi a rendelés törlését.

A rendelés törlése esetén a fizetett összeget visszautalják a bankszámládra. A visszautalási idő általában 5-7 munkanap.

Íme néhány tipp az eMAG rendelés törléséhez:

  • Ha még nem fizetted ki a rendelést, akkor a rendelés törlése automatikusan megtörténik.
  • Ha már fizetted ki a rendelést, akkor a rendelés törlése után az eMAG ügyfélszolgálattól kapsz e-mailben visszaigazolást a visszautalási folyamat megkezdéséről.
  • A rendelés törlése után a megrendelt termékeket nem tudod átvenni.

Rendelés törlése

Rendelést adtál le, de időközben meggondoltad magad? Ne aggódj, a saját fiókodban a rendelések menüpontban törölni tudod azt! Tudnod kell azonban, hogy a csomagszám létrejöttét követően erre már nincs lehetőséged!

Mit tehetsz abban az esetben, ha a csomagszám már létrejött? A futárszolgálattól kapott e-mailben leírtak szerint vagy a futárral kapcsolatba lépve vissza tudod mondani a megrendelés kiszállítását. Online bankkártyás fizetés esetén a termék(ek) beérkezését és ellenőrzését követően a vételár pár napon belül visszatérítésre kerül a bankszámládra.

Rendelés módosítása

Leadtál egy megrendelést, de meggondoltad magad egy termékkel kapcsolatban, esetleg hozzáadnál egy másik terméket is? Megteheted ezt a rendelés kiszámlázásáig, az ügyfélszolgálatunk segítségével.

  1. Lépj be eMAG fiókodba a rendelések menüponthoz és bizonyosodj meg róla, hogy a megrendelt termékek számlája még nincs kiállítva.
  2. Abban az esetben, ha rendelésed még nincs kiszámlázva és/vagy nincs csomagszám létrehozva, segítünk neked, hogy a kívánt módosításokat elvégezd! Lépj kapcsolatba velünk és add meg a részleteket!

Új terméke(ke)t szeretnél hozzáadni egy meglévő rendeléshez, de az ki van már számlázva?Adj le új megrendelést kizárólag ezzel/ezekkel a termék(ek)kel és mi kiszállítjuk neked külön.

A termékek egy részét szeretnéd visszavonni, de a rendelés már számlázva van? Tölts ki egy Termék-visszaküldési űrlapot és küldd vissza a nem kívánt termék(ek)et, futárral, easybox csomagautomatán keresztül, vagy vidd vissza bármelyik üzletünkbe. Online bankkártyás fizetés esetén a termék(ek) beérkezését és ellenőrzését követően a vételár pár napon belül visszatérítésre kerül a bankszámládra.

A Emag rendelés törlése – infok itt! bejegyzés először a Spórolj naponta! jelent meg.

Szólj hozzá!

Skandináv lottó nyertes szàmai – 47. hét: 2023.11.22

Legmeghatóbb karácsonyi versek