in

Ikea visszaküldés – Infók itt!

Ikea visszaküldés – Infók itt!

Túl nagy? Túl kicsi? Meggondoltad magad? Számunkra fontos, hogy vásárlásodat követően elégedetten távozz az IKEA áruházakból. Amennyiben mégsem vagy maradéktalanul elégedett a termékeinkkel, 365 napon belül visszahozhatod azokat, mindenfajta indoklás nélkül. Az eredeti vásárlást igazoló nyugtával együtt visszavesszük a nem használt termékeket és választhatsz helyette újat, vagy visszafizetjük a termékek vásárláskor általad kifizetett vételárat az eredeti vásárláskor alkalmazott fizetési móddal megegyezően. Bármilyen IKEA-terméket visszahozhatsz az áruházakba, még akkor is ha, már összeszerelted, amennyiben tiszta, sérülésmentes, működőképes és a higiéniai előírásoknak megfelelő állapotban van. Ha tudod, az eredeti csomagolását is hozd magaddal.

Amennyiben a visszahozott termék nem felel meg a fenti követelményeknek, az IKEA áruházak fenntartják maguknak a jogot a visszavásárlás elutasítására, vagy az eredeti vételár IKEA által egyoldalúan meghatározott százalékával csökkentett áron veszik vissza a terméket. A meggondolt vásárlást annak visszaélésszerű (azaz jelentősebb tételekre, nagyobb mennyiségben vagy értékben, ismétlődő vagy egyéb üzleti érdekből történő) gyakorlása esetén az IKEA jogosult visszautasítani. Élelmiszerekre a cserejog nem vonatkozik.

*:a nem eredeti csomagolásban lévő matracokra továbbra is a 90 éjszakás próba érvényes.

Reklamáció
Annak ellenére, hogy mindent megteszünk azért, hogy hosszú élettartamú, minőségi termékeket kínáljunk, időnként előfordul, hogy a jótállási időszak alatt a termék különféle gyártási vagy egyéb hibák miatt meghibásodik. Ha a reklamációd jogos, akkor a terméket vagy megjavítjuk, vagy kicseréljük, vagy visszatérítjük a vásárláskor kifizetett vételárát, a vonatkozó termékvisszavételi politikánknak megfelelően.

Az alábbi módokon élhetsz a reklamáció lehetőségével:

Az IKEA áruházban – A probléma megoldásának leggyorsabb és leghatékonyabb módja. Vidd a terméket az eredeti nyugtával együtt az áruház Vevőszolgálati pultjához, ahol jogos igény esetén azonnal kicserélik egy másikra.
Központi ügyfélszolgálaton keresztül – Lépj kapcsolatba a Vevőszolgálattal, ha panaszt szeretnél tenni. Ha kéznél van a termék és a vásárlást igazoló nyugta, a legegyszerűbb, ha kitöltöd a panaszbejelentő űrlapot.

Ikea visszaküldés – Infók itt!

Szólj hozzá!

Intimissimi visszaküldés – Infók itt!

Monobrand visszaküldés – Infók itt!