in

OTP ügyfélszolgálat 0-24 chat – infok itt!

OTP ügyfélszolgálat 0-24 chat – infok itt!

Más chat szolgáltatásokhoz hasonlóan az OTP Chat valós idejű kommunikációt biztosít a résztvevők között. Miután Ön begépeli kérdését a chat ablakban és a küldésre kattint, üzenete azonnal megjelenik chat ügyintézőnk képernyőjén, így akár néhány másodperc alatt választ kaphat.

Az OTP Chat szolgáltatás az OTPdirekt internetbankból és az OTP Bank honlapjának meghatározott oldalain érhető el.

Elérhető témák és nyitva tartási idejük

Navigációs segítség az OTPdirekt internetbank használatához minden nap 00:00-24:00 óráig
Lakossági számlacsomagok, betéti kártyák, OTPdirekt szolgáltatások minden nap 00:00-24:00 óráig
Lakossági bankszámlákhoz kapcsolódó megtakarítások, értékpapír szolgáltatások munkanapokon 09:00-17:00 óráig
Fogyasztási hitelek, hitelkártyák minden nap 00:00-24:00 óráig
Meglévő és új lakáshitelek munkanapokon 09:00-17:00 óráig
Fizetési nehézségek, hátralékos hitel- vagy számlaügyintézés munkanapokon 08:00-19:00 óráig
Vállalkozói pénzügyek munkanapokon 08:00-20:00 óráig
Groupama Biztosító OTP Bank által értékesített biztosításai minden nap 00:00-24:00 óráig

Ha más oldalainkat böngészve hasznosnak talált volna chatben nyújtott segítséget, kérjük, írja meg nekünk. Minden jobbító észrevételt szívesen fogadunk az [email protected] email címen. A tárgy mezőben kérjük, tüntesse fel: OTP Chat!

A chat lezárását követően egyszeri lehetőséget nyújtunk arra, hogy letöltse a munkatársunkkal folytatott beszélgetés másolatát, ezt a „Letöltöm a beszélgetést” gomb segítségével kezdeményezheti.

Az OTP Chat szolgáltatás keretében az OTP Bank nem fogad el tranzakciós megbízást. Az OTP Bank internetes szolgáltatásában elérhető chat szolgáltatásban az internetbank működésével, használatával kapcsolatos általános jellegű kérdésekben nyújt segítséget, továbbá a soft azonosítás keretében meghatározott banki és egyéb műveletek is kezdeményezhetők lakossági és vállalati ügyfeleink részére.

Az OTP Chat szolgáltatáson keresztül az OTP Bankhoz eljuttatott kérdés, észrevétel nem minősül hivatalosan benyújtott panasznak. Kérjük, hogy reklamációját az itt található elérhetőségek valamelyikén jelezze!

Az OTP Chat szolgáltatás használatával az OTPdirekt internetbank felhasználói és az OTP Bank honlapjának látogatói elfogadják az OTP Chat szolgáltatás igénybevételének feltételeit.

Hogyan használja az OTP Chat szolgáltatását?

Az OTP Chat szolgáltatás az OTPdirekt internetbank és az OTP Bank honlap szolgáltatásainak része, semmilyen külön program/letöltés nem szükséges hozzá.

Chat beszélgetést nyitva tartási időben az OTPdirekt internetbankban és az OTP Bank honlapjának meghatározott oldalait böngészve tud kezdeményezni a képernyő jobb alsó részén található chat sávra kattintva. Miután a chat sávra kattint és megerősíti a chat beszélgetés kezdeményezésének szándékát, automatikusan chatbe kerülhet munkatársunkkal. Előfordulhat, hogy éppen valamennyi chat ügyintézőnk foglalt, erről a chat ablakban tájékoztatjuk Önt.

A chat ablakba egyszerre maximum 200 karaktert írhat, ezt követően entert nyomva folytathatja az írást. A chat ablakba linket is másolhat. A rövid üzenetváltásoknak köszönhetően ügyintézőnk azonnal tud reagálni az Ön kérdéseire.

Az OTP Chat szolgáltatás igénybevételének feltételei

Az OTP Bank nem felel semmilyen, az OTP Chat szolgáltatás működéséből adódó hibáért, vagy üzemzavarért. Az OTP Chat szolgáltatás elsődleges célja az azt igénybe vevő személyek általános jellegű, nem személyre szabott tájékoztatása. Az OTP Chatben az OTP Bank szolgáltatásaival kapcsolatban nyújtott tájékoztatás nem teljes körű, így azok teljességéért az OTP Bank felelősséget nem vállal. Az OTP Bank javasolja az OTP Chat szolgáltatást igénybe vevő személyeknek, hogy ügyleti döntéseiket ne alapozzák kizárólag az ezen szolgáltatás keretében kapott tájékoztatásra. Az OTP Chatben az OTP Bank szolgáltatásaival kapcsolatban nyújtott tájékoztatás nem minősül ajánlattételnek, befektetési ajánlásnak, befektetési elemzésnek, befektetés- vagy adótanácsadásnak. A termékek és szolgáltatások részletes leírását a fiókokban és az OTP Bank honlapján közzétett vonatkozó üzletszabályzatok és hirdetmények tartalmazzák.

Az OTP Bank nem garantálja az élő OTP Chat bármiféle jogellenes beavatkozástól (hacking) való mentességét.

Az OTP Bank fenntartja magának a jogot, hogy a chatet megszakítsa azzal a látogatóval, aki trágár, vagy becsületsértő kifejezéseket használ, illetve rasszista, gyűlöletkeltésre alkalmas megnyilvánulásokat tartalmazó, vagy az OTP Bank szolgáltatásaihoz semmilyen módon nem kapcsolódó üzeneteket küld az ügyintézőnek.

Az OTP Chat szolgáltatás igénybe vételéhez az internetbankban nincs szükség banki azonosító adatok megadására, ugyanis ez esetben már azonosított csatornán történik a beszélgetés. Az OTP Bank Nyrt. honlapján elérhető Chat szolgáltatás keretében az itt található tranzakciók soft azonosítással beazonosított ügyfeleink számára érhetőek el. A soft azonosítás során az ügyintéző kérése szerint legalább 3 személyes adat (pl. születési dátum, hely és idő, anyja leánykori neve, lakcím) valamint legalább 3, az ügyfél nyilvántartott számlájához kapcsolódó adat megadására van szükség.

Ügyintézőink semmilyen körülmények között nem kérik Öntől jelszavait vagy a PIN-kódját, és nem is kérik fel ezek módosítására! Kérjük, hogy ezeket saját érdekében semmilyen formában ne közölje, ne tegye közzé!

Bővebb – OTP ügyfélszolgálat 0-24 chat

Szólj hozzá!

Kategóriákon felüli óriási rock élmény: SCORPIONS! – képekkel

OTP ügyfélszolgálat 0-24 – Itt az elérhetőség