Amennyire tudatos és maximalista a medencében Hosszú Katinka, annyira az az üzleti életben is. – kezdte a Blikk.
Az úszónő csak a versenyzéssel már több százmillió forintot keresett, s emellett tudatosan építi edző férjével, Shane Tusuppal az Iron Lady márkát.
– Az a célunk hosszú távon, hogy az Iron Lady brandet olyan nagyra növesszük, amennyire lehet, menő legyen, a fiatalok hordják a termékeinket és egyetértsenek azzal, amit képviselünk – mesélte Kadarkai Endre Arckép című műsorában Hosszú Katinka.
Elmondása alapján még mindig az a bajai lány, aki volt, de nem esett nehezére hozzászokni, hogy módosabb ember lett. A legnagyobb luxusnak azt tartja az életében, hogy rengeteg szabadságuk van, és az anyagi javak biztonságos hátteret nyújtanak.
– Néha még túl takarékos is vagyok, a mai napig nem veszem meg ott a tojást, ahol drágább, ha tudom, hogy máshol olcsóbb. A cipővásárlás viszont a szenvedélyem, van nagyjából 300-400 pár sportcipőm otthon, de nem dísznek tartom, hordom is őket. – mondta Hosszú Katinka.
Jöjjön az interjú, ami 2015 őszén készült
https://www.youtube.com/watch?v=OhdbVmhHjhE