A Barátok közt, a Híradó és az Éjjel-Nappal Budapest volt a legnézettebb műsor a múlt héten.
Stabilan őrzi vezető pozícióját az RTL Klub a nézettségi versenyben: a 18-49 éves korosztály körében a 4. héten a top 50-es lista első 18 helyén kizárólag a vezető kereskedelmi csatornán futó műsorok szerepelnek. Az élen ezúttal a Barátok közt múlt hét csütörtöki epizódja végzett, megelőzve a Híradót és az Éjjel-Nappal Budapestet.
Az idei év negyedik hetében is egyértelmű volt az RTL Klub fölénye a nézettségi versenyben: a 18-49 évesek körében a legnézettebb 50 műsor közül 34 a vezető kereskedelmi csatornán futott. Ráadásul a nézettségi toplista első 18 helyén kizárólag az RTL Klub adásai foglalnak helyet. A kereskedelmi célcsoportban a nézettségi verseny élén a Barátok közt múlt hét csütörtöki epizódja végzett, 21,6 százalékos közönségarányt ért el. De a Mátyás király téri történések a hét többi napján is érdekelte a 18-49 éveseket, 19,88 százalékos átlagos heti közönségaránnyal futott az RTL Klub immáron több mint 18 éves sorozata.
A múlt heti nézettségi top lista második helyén a Híradó vasárnapi adása végzett (21,1 százalékos volt a közönségaránya), őt követi az RTL Klub másik saját gyártású, napi sorozata, az Éjjel-Nappal Budapest, amelynek a Barátok közthöz hasonlóan ugyancsak a csütörtöki része volt múlt héten a legnézettebb: 20,6 százalékos közönségaránnyal. A fővárosi fiatalokról szóló sorozat múlt heti részei kivétel nélkül felkerültek egyébként az 50 legnézettebb műsor közé, 18,39 százalékos átlagos heti közönségarányt produkálva.
A Válótársak második évadának szezonzáró része az előkelő ötödik helyet szerezte meg, 21,8 százalékos közönségarányt tudhat magáénak, a kereskedelmi célcsoportban. A héten pedig ugyanebben az idősávban, csütörtök este debütál az RTL Klub vadonatúj saját gyártású sorozata, A mi kis falunk, amely Pajkaszeg cseppet sem átlagos mindennapjaiba enged majd bepillantást a nézőknek.
Az RTL Magyarországhoz tartozó csatornák átlagos, 4. heti főműsoridős Live+As Live közönségaránya a 18-49-es korosztály körében 31,6 százalék volt, így magabiztosan vezet a mindössze 19,8 százalékot elérő TV2 Csoporttal szemben.
*Forrás: Nielsen közönségmérés. 2017. 4. hetében, a 18-49 éves korosztály körében, főműsoridőt (19:00-23:00) vizsgálva. Live+AsLive nézettségi adatok.