Szabó András Csuti életrajz
Fiatalon Csepelen focizott – szerettet volna focista lenni, de egy profihoz nem volta végül elég jó.
„Sosem voltam stabil kezdő, de egyszer egy sérülés miatt be kellett állnom. Azon a meccsen 2 gólt rúgtam.
Emlékszem, hogy másnap beléptem az osztályterembe és megtapsoltak: gyerekként hatalmas fless azt érezni, hogy te vagy az osztály királya.” – mondta Csuti
Üzletembernek tartja magát
„18 évesen pénzügyi termékekkel foglalkoztam, saját cégem volt. És bár elég jól ment, hamar azt éreztem, kinőttem ezt a fajta üzletkötési stratégiát. Utólag jó döntés volt nagyot álmodni és hátrahagyni, amit felépítettem, és elmenni egy alkusz céghez. A létra legalsó fokáról küzdöttem fel magam vezető pozícióba, régióvezetővé.
A legsikeresebb időszakban közel 100 munkatársnak voltam a felettese, és több városban volt általam vezetett iroda. Akkor tanultam meg, milyen vezetőnek lenni, aminek ma nagyon nagy hasznát veszem. Sokan ezt az oldalamat nem látják, pedig elsősorban üzletembernek tartom magam.” – mondta Csuti a Forbes.hu-nak.
Hozzátette:
„Közel 20 cégben megközelítőleg 50 embernek adok/adunk munkát (SocialGuru, BraidMeAndMore, NX Studió, influenszermagazin.hu, ApplDoki, influencerkereso.hu…) és jelenleg ezt érzem a legnagyobb sikernek: hogy egy ilyen gazdaságilag nehéz időszakban is tudom ezt finanszírozni és a tartalékokból mindenkinek fizetést adni. Ez most a legnagyobb büszkeségem.
Nagy sikernek tartom, hogy felépítettük a SocialGuru-t, mint komplett marketingügynökséget – az influenszer marketing mellett TV reklámok gyártásával, arculattervezéssel, rendezvények szervezésével, weboldalak és webshopok készítésével is foglalkozunk, nemrég nyertük el egy prémium márka teljes körű hazai marketing feladatait.”