Amway visszaküldés – Infók itt!
Ez az eljárás csak arra az esetre érvényes, amikor az Amway Üzleti Vállalkozók vagy Vásárlók közvetlenül az Amway-től vásárolták a termékeket. Azoknak a Vásárlóknak, akik Amway Üzleti Vállalkozótól vásárolták a termékeket, az Amway Üzleti Vállalkozóhoz kell fordulniuk a visszaküldéssel kapcsolatban.
Kérjük, nyomtasd ki a visszáru címkét, helyezd a visszaküldeni kívánt csomagra, őrizd meg a csomagkövetési számot, és add fel a csomagot a helyi postahivatalban. Miután a csomag megérkezett az Amway-hez, a visszaküldésre vonatkozó szabályoknak megfelelően (lásd alább) ellenőrizzük az áruk és a megfelelő dokumentumok meglétét és tartalmi helyességét. Lehetőség szerint intézkedünk a visszafizetésről vagy a cseréről. A vendégként vásárlók egy visszaküldési űrlapot kapnak, a megrendelést visszaigazoló e-maillel együtt, a csomag visszaküldése ugyanúgy zajlik esetükben, azzal a különbséggel, hogy a visszáru címkét nem kell a csomagra helyezni.
Az áruk visszaküldésére vonatkozó általános szabályok:
1. Termék állapota: Csak azoknak a termékeknek az árát fizetjük vissza,
– melyek hibásak,
– melyeket sérült állapotban kézbesítettek, és ezt a sérülést a kézbesítés időpontjában nem lehetett azonnal megállapítani,
– melyeket az Amway Üzleti Vállalkozók vagy Vásárlók a konkrét esetre érvényes megelégedettségi garancia alapján küldtek vissza.
A nem megfelelő tárolás és/vagy használat miatt sérült vagy újraértékesítésre nem alkalmas termékek árát nem térítjük vissza, hanem visszaküldjük a terméket.
2. Szállítási költségek: A szállítási költségeket az Amway állja. Az Amway a visszaküldés postai költségeit „elállási jog” és „törvényi garancia” alapján téríti meg.
3. Összeg rendezése: A visszafizetett összeget a kiválasztott visszafizetési módnak megfelelően közvetlenül jóváírjuk.
4. Visszaküldési kérelmek: Automatikusan törlődik, ha a termékeket 3 hónapon belül nem küldik vissza az Amway-nek.
Amway visszaküldés – Infók itt!