in

Hirdetési fiókod kezelését bízd profikra!

A Google Ads hirdetések hatékonyságához kétség sem férhet, amennyiben hozzáértő szakember foglalkozik vele, ellenkező esetben azonban csak tetemes összeg elégetésére alkalmas. 

Számos marketingügynökség és szabadúszó szakember vállalja a cégek legnagyobb online hirdetési platformjának, a Google Ads fiókjainak kezelését, de sajnos vannak, akik nem végeznek lelkiismeretes munkát, illetve nincsenek a megfelelő tudás birtokában. A vállalkozások tulajdonosainak ezért nem árt némi tudással felvértezni magukat, mielőtt kiszervezik ezt a munkát. 

 

De elképzelhető, hogy nem állsz még azon a szinten, hogy megbízz vele egy specialistát, így magad fogsz neki. Cikkünk ehhez nyújt segítséget, egy olyan ellenőrző listát készítettünk össze az Adlab Pro PPC ügynökség segítségével, amelynek következetes használatával sokat profitálhatsz!

 

A hirdetéskezelés heti feladatai

 

Miután elindítottad a hirdetéseket, nem hagyhatod magára a fiókodat, hetente meg kell vizsgálni a teljesítményét, és ha nem érted el a célodat, finomhangolni szükséges a beállításokat. A költés a konverziók a legfontosabb mérőszámok, túlkötés esetén csökkentsd a büdzsét, vagy faragd le a kattintások költségét, sok konverzió esetén csoportosítsd át az alulteljesítőktől. 

 

Amennyiben manuális ajánlattételt alkalmazol, változtass a CPC-n, ahol szükséges! Ha egy kulcsszó a napi költés nagy részét elviszi, de gyengén konvertál, csökkentsd a beállított CPC-t, ha kiemelkedő eredményeket ér el, növeld! Automatizált beállítás esetén állítsd le a gyenge konverziót hozó kulcsszavakat!

 

Ellenőrizd a budgetet a napi limit, valamint a konverziók, a ROAS vagy a konverziós költség alapján, csoportosítsd át a jobban teljesítő kampányokra, kapcsold le az alulteljesítő kulcsszavakat. A minőségi mutatóra is hatással vannak, így célszerű ezt is rendszeresen elvégezni.

 

Milyen feladatok várnak még rád?

 

Az alábbiakkal nem kell hetente foglalkozni, elég kéthetente ránézni, amennyiben elég adat gyűlt össze. A kulcsszavak tekintetében nézd meg, melyek irrelevánsak, azokat vedd fel negatív kulcsszóként, így nemcsak a CTR-t növelheted, de a felesleges kattintásokat hozó, nem konvertáló forgalmat is kiszűrheted. Bővítheted is a kulcsszavakat, amelyekkel akár új hirdetéssorozatot is készíthetsz.

 

A hirdetéseket is vizsgáld meg, amelyik nem vált be, ahelyett készíts újat. Egy hirdetéscsoportban 2-3 hirdetéssel dolgozz, és akkor is tekintsd át, ha a jobban teljesítő hirdetésekre van optimalizálva! Ha kevés a megjelenés, de van még rá keret, finomhangolj! Havonta és kéthavonta is számos feladat, optimalizálnivaló vár rád annak érdekében, hogy a lehető legkevesebb pénzből növelhesd a teljesítményedet.

 

A cél a teljesítménynövelés

 

Egy hirdetés elindítása a Google Ads platformon nem egy nagy ördöngősség, sokkal inkább a rendszerhasználat, az optimalizálás az, amely komoly tapasztalatot igényel. Ennek megszerzéséhez rengeteget kell tanulni és élesben gyakorolni, ezért is vannak előnyben az erre specializálódott ügynökségek. 

 

Szólj hozzá!

Szabó Gyula mesét mond – íme a Kacor király

Méreggel a patkányok ellen